شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان

اعضای ششمین دوره شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان

1- رئیس شورا: احمد داغستانی

2- نایب رئیس شورا: نعمت الله قنبری نیا

3- دبیر شورا: داود سه یک کار

4- مسئول امور مالی: سیدمرتضی حسینی

5- بازرس و مسئول امور پشتیبانی: مهدی قاسم زاده

کلمات کلیدی
۱۴
خرداد ۰۱

امام من، پدر مهربان تاریخ ساز!

  • بنیان انقلابی که بر پا کردی، در عمق روح و جان این مردم نشسته است و اشک ها، ترجمان عمق نابی است که از محضر چشمانت سرچشمه می گیرد.
  • وقتی که جهل، در جای جای ذهن زمین ریشه می گستراند و ظلم در منشور زندگی، طیف های گوناگون انسان را در برگرفته بود، تنها نام شورانگیز تو بود که دل ها را اسیر جذبه زیبایی خود می کرد و دل ها را تا نهایت آزادگی و حماسه همراهی می نمود!
  • تو نخواهی مُرد و هرگز نمی میری؛ تو که در عصر جاهلیت مدرن واپسین سال های قرن بیستم، پیامبرانه به پا خاستی و انقلابی را علم کردی که بزرگ معجزه خمینی لقب گرفت.
  • تو که سیاستت عین دیانت و اجتهادت عین جهاد بود؛ تو که نه تنها به شیعه و اسلام و ایران، بلکه به انسانیت می اندیشیدی و می کوشیدی تا دریچه ای به فضای لایتناهی غیب در افق شهادت انسان بگشایی!
  • تو که خُلقَت، اخلاق را مدرس؛ زهدت، پارسایی را رهبر و ذوقت، شعر و ادب را زیور بود؛ تو که در عرصه های خوف و خطر، اقیانوس آرام دل و جانت، تمثّلی از کریمه یا أیّتها النفس المطمئنة بود؛ تو که روشنی نگاهت، شب ها و روزهایمان را دوست داشتنی می ساخت ولبخندهایت، سفره های همیشه باز بهشتی را برایمان تداعی می کرد.
  • بزرگ مرد نستوه! راد مرد نمونه قرن! مرگ تو را در بر نخواهد کشید که تو خود، مرگ را از چهره یک سرزمین، باز پس زده ای و تو زنده به عشقی! هنوز هم نام سرزمینمان، با شکوه نام تو بلند آوازه و سرافراز، در این جهان هزار رنگ هزار نقش، می درخشد!
  • تو ایستادن را به ما آموختی، آن روزها که در تاریکی تلخ سلطنت نمرودیان و فرعونیان، پیشانی ات سپیده دم عدالت را نوید می داد.
  • تو هنوز هم هستی، همیشه خواهی بود که راهی که در تاریکی گشودی، همچنان روشن و عطرآگین است با عطر یادت...

🏴رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)تسلیت باد.

🏴روابط عمومی شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان

✅روابط عمومی و تبلیغات شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان
@shoraiheaatmazhabyghochan

✅وبلاگ روابط عمومی و تبلیغات شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان را دنبال کنید..
www.qshora.blog.ir

✅ادمین جهت ارسال فعالیت ها:
@Davodseyekkar

@MiladRashidi83

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۴
داود سه یک کار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.