شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان

اعضای ششمین دوره شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان

1- رئیس شورا: احمد داغستانی

2- نایب رئیس شورا: نعمت الله قنبری نیا

3- دبیر شورا: داود سه یک کار

4- مسئول امور مالی: سیدمرتضی حسینی

5- بازرس و مسئول امور پشتیبانی: مهدی قاسم زاده

کلمات کلیدی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۵
مهر ۹۹

‍ 🏴السلام و علیکم یا اهل البیت النبوه (ص)

🏴🏴مراسم پنجمین دوره همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی همزمان با ایام رحلت جانگداز رسول نبی اکرم (ص)و شهادت کریم اهل البیت (ع) با رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی در سالن اجتماعات دکتر جوانبخت دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قوچان برگزار گردید.

⚫️ به گزارش روابط عمومی شورای هیئات مذهبی: این مراسم که با حضور پر شور مسئولین هیئات مذهبی و مسئولین شهرستان همراه بود، از هفت پیر غلام آقاابا عبدالله الحسین (ع) که عمر با برکت خویش را در این مسیر سپری نموده اند ضمن نمایش مستند زندگی نامه این بزرگواران تجلیل و قدردانی گردید. 

⚫️ در این مراسم حجةالاسلام والمسلمین دستجردی امام جمعه محترم شهرستان؛ ضمن قدردانی از کلیه عوامل برگزاری همایش،اظهار داشتند این حرکت ارزشی که در پنج دوره متوالی برگزار شده است را نشانه خوبی در جهت پیشرفت برنامه های مذهبی طی چند سال اخیر در سطح شهرستان دانست. 

وی افزود، برگزاری اینگونه مراسمات باعث ایجاد شور و شعور حسینی خواهد شد.

⚫️ به گفته دبیر شورای هیئات مذهبی؛ طی پنج دوره برگزاری همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی از 60 پیر غلام در سطح شهرستان تجلیل شده است که در این دوره از هفت بزرگوار آقایان سید موسی موسوی پور، اسکندر فردوسی، رمضانعلی باباییان، جبار علی یوسفی، سیف الله نوری، علی مقدم پور و نصرت عباسی تجلیل و قدردانی گردید.

⚫️ داود سه یک کار؛ در پایان از همه بزرگوارانی که طی یک سال گذشته جهت برگزاری این مراسم خالصانه یاری رسان خادمان اهل البیت(ع) بودند، صمیمانه تقدیر وسپاسگذاری نمود و ابراز امیدواری کرد ششمین دوره این مراسم انشاءالله در برنامه ریزی های آتی این دوره شورا هیئات مذهبی شهرستان است و بزودی شروع ونحوه برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد گردید. 

99/07/23

🏴روابط عمومی و تبلیغات شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان

@shoraiheaatmazhabyghochan

🏴وبلاگ روابط عمومی و تبلیغات شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان را دنبال کنید..

www.qshora.blog.ir

🏴ادمین جهت ارسال فعالیت ها:

@Davodseyekkar 

@MiladRashidi83

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۹ ، ۱۲:۰۴
داود سه یک کار